Przydatne informacje dla naszych Pacjentów
Drodzy pacjenci!
Z uwagi na duże zainteresowanie leczeniem w naszym gabinecie, uprzejmie prosimy o rozsądne planowanie wizyty, aby nie blokować kolejki innym chętnym.
Zanim zarezerwujesz termin wizyty sprawdź swój kalendarz by nie odwoływać wizyty w ostatniej chwili.
Jedziesz na wakacje chcesz szybki termin wizyty proszę szanuj swój czas i nasz. Skutkiem odwołania wizyty w ostatniej chwili jest utrata opłaty rezerwacyjnej . Nie mamy sponsora który pokrywa koszty odwołanej wizyty.
2. Celem Gabinetu jest udzielanie świadczeń zdrowotnych w następujących dziedzinach stomatologii ogólnej:
- leczenie z zakresu stomatologii zachowawczej, stomatologii estetycznej,
- leczenie endodontyczne
- leczenie ortodontyczne
- leczenie protetyczne
- leczenie periodontologiczne
- leczenie chirurgiczne i implantologiczne
- leczenie pedodontyczne
- leczenie z zakresu medycyny estetycznej
- leczenie i fizjoterapia dysfunkcji stawu skroniowo-żuchwowego
- diagnostyka RTG
- zabiegi profilaktyczne, higienizacyjne
- badania, konsultacje, porady lekarskie
3. Wizyty wymagają wcześniejszej rejestracji.
4. Rejestracja potwierdza umówione wizyty.
5. Odwoływanie wizyt
Rezerwacja terminu wizyty stanowi wiążącą umowę słowną pomiędzy lekarzem dentystą a Pacjentem. Każda zarezerwowana wizyta oznacza pełne przygotowanie stanowiska zabiegowego, personelu medycznego i pomocniczego. Oznacza to, że na każdą zarezerwowaną wizytę zostały zaangażowane – czas personelu Gabinetu i środki finansowe.
- Pacjent zobowiązany jest powiadomić recepcję Gabinetu Stomatologia Piękna - dr Monika Góra-Parkitny o rezygnacji z umówionej wizyty w terminie – najpóźniej 72 godziny przed umówioną wizytą, aby umożliwić recepcji umówienie Pacjenta z listy oczekującej.
- Wyjątkiem jest wizyta zaplanowana na poniedziałek, która będzie potwierdzana przez rejestrację Gabinetu w czwartek, a pacjent będzie mógł ją odwołać bez konsekwencji finansowych do piątku, do godz. 17.
- W przypadku nieobecności na dwóch wizytach, Pacjent zostaje skreślony z dalszych rezerwacji. Warunkiem przyjęcia i rezerwacji nowych wizyt jest wniesienie opłaty rezerwacyjnej w wysokości 200 zł na konto, do 24 godzin od momentu rejestracji.
- W przypadku rezerwacji wizyty powyżej 1,5 godziny pobierana jest opłata rezerwacyjna na poczet przyszłego leczenia, kwota odliczana jest po wykonaniu procedury leczniczej. W przypadku braku odwołania wizyty na 72 godziny przed terminem lub braku wizyty, opłata rezerwacyjna przepada.
- W przypadku kiedy Pacjent potwierdzi wizytę, a następnie się na nią nie stawi, w zależności od rodzaju wizyty, na którą był umówiony – będzie obciążony kwotą 100 lub 150 zł, która zostanie mu doliczona do ceny następnej wizyty.
- W przypadku Pacjentów, którzy posiadają 3 lub więcej nieobecności na wizytach, Klinika zastrzega sobie możliwość odmówienia realizowania lub kontynuacji leczenia.
- W przypadku odwołania wizyty w ostaniej chwili tj. do godziny przez zabiegiem pacjent jest zobowiązany pokryć koszt wizyty.
6. Spóźnienia na wizytę powyżej 15 minut są traktowane jako rezygnacja z wizyty. Lekarz może przyjąć spóźnionego Pacjenta tylko wtedy, jeśli uzna, że nie spowoduje to opóźnień wizyt kolejnych Pacjentów. Zakres zaplanowanej wizyty może ulec zmianie.
7. W przypadkach losowych decyzję o zasadach finansowania podejmuje właściciel Gabinetu Stomatologia Piękna - dr n.med. Monika Góra-Parkitny
8. Gabinet udziela Pacjentom gwarancji na wykonane usługi pod warunkiem:
- wykonywania zaleceń lekarza oraz higienistki po wizycie po leczeniu
- odbycie co najmniej raz na 6 miesięcy wizyty kontrolnej i higienizacyjnej
- brak samodzielnych korekt, przeróbek, napraw.
9. W przypadku zabiegów z zakresu ortodoncji, implantologii, medycyny estetycznej w przypadku rezerwacji wizyty pacjent pokrywa koszty materiału i laboratorium w momencie decyzji i umówienia wizyty.
Gwarancji w zakresie stomatologii zachowawczej (nie dotyczy uzębienia mlecznego) udzielamy na rok. Na prace protetyczne wykonane w naszym Gabinecie – dwa lata. System implantologiczny, którego używamy w naszym Gabinecie posiada dożywotnią gwarancję producenta w przypadku mechanicznego uszkodzenia implantu.
Rękojmia nie jest uwzględniana w przypadku gdy pacjent:
- przerwał zaplanowane leczenie
- cierpi na nie leczoną wadę zgryzu
- nie stosuje się do zaleceń lekarza dotyczących higieny jamy ustnej i protez
- nie zgłasza się na wizyty kontrolne wyznaczone po zakończeniu leczenia
- użytkuje lub przechowuje protezy niezgodnie z zaleceniami lekarza samodzielnie dokonuje korekt, przeróbek, napraw uzupełnienia protetycznego uległ wypadkowi w wyniku którego doszło do uszkodzenia uzupełnień
- cierpi na bruksizm (zgrzytanie zębami)
- ma postępujące zaniki kostne powodujące osiadanie protez uszkodzenie powstało na drodze mechanicznej
Rękojmia nie obejmuje zmiany koloru pracy protetycznej na życzenie Pacjenta, po wcześniejszej akceptacji
1. Niniejszy Regulamin opłaty rezerwacyjnej uiszczanej w związku z zaplanowaną wizytą konsultacyjną lub zabiegiem określa zasady uiszczania, zwrotu i rozliczenia Opłaty rezerwacyjnej w związku z Rezerwacją wizyty lekarskiej w podmiocie leczniczym prowadzonym przez Monikę Góra-Parkitny prowadzącą działalność gospodarczą pod firmą: „Stomatologia Piękna - dr Monika Góra-Parkitny ”, adres do doręczeń: ul. Łucznicza 64 Szczecin 71-472, wpisana do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej pod numerem NIP: 9551478400, REGON: 810868852.
2. Przez użyte w Regulaminie słowa pisane dużą literą, bez względu czy zostały zapisane w liczbie mnogiej lub pojedynczej, rozumie się odpowiednio:
a. Gabinet Stomatologia Piękna – podmiot leczniczy prowadzony przez Monikę Góra-Parkitny prowadzącą działalność gospodarczą pod firmą: „Stomatologia Piękna - dr Monika Góra-Parkitny ”, adres do doręczeń: ul. Łucznicza 64 Szczecin 71-472, wpisana do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej pod numerem NIP: 9551478400, REGON: 810868852.
b. Pacjent – oznacza osobę zwracającą się do Gabinetu o udzielenie świadczeń zdrowotnych lub korzystającą ze świadczeń zdrowotnych udzielanych przez Gabinet lub reprezentanta tej osoby;
c. Regulamin – oznacza niniejszy regulamin;
d. Rezerwacja – oznacza datę i godzinę wizyty Pacjenta w Gabinecie związanej z konsultacją lub udzielaniem innych świadczeń zdrowotnych ustaloną między Pacjentem a Gabinetem;
e. Strona – oznacza Pacjenta lub Gabinet;
f. Opłata rezerwacyjna – oznacza należność pieniężną uiszczaną przez Pacjenta na rzecz Gabinetu w ramach potwierdzenia Rezerwacji.
2 Rezerwacja i jej potwierdzenie. Wpłata Opłaty rezerwacyjnej
W celu dokonania Rezerwacji Pacjent kontaktuje się z Gabinetem w formie wiadomości e-mail, telefonicznej lub w innej uzgodnionej przez Strony formie. W niektórych sytuacjach Rezerwacja nastąpuje także z inicjatywy Gabinetu, przy czym w takiej sytuacji Pacjent musi potwierdzić ustalenia dotyczące Rezerwacji.
Po ustaleniu przez Strony terminu Rezerwacji, Gabinet przekazuje Pacjentowi potwierdzenie Rezerwacji w formie wiadomość SMS, wiadomości e-mail lub w innej wybranej przez Strony formie, zawierającą co najmniej następujące elementy:
a. datę i godzinę wizyty Pacjenta w Gabinecie;
b. kwotę Opłaty rezerwacyjnej;
c. termin i formę uiszczenia Opłaty rezerwacyjnej;
d. numer rachunku bankowego Gabinetu Stomatologia Piękna;
e. informację o konieczności przedstawienia Gabinetowi potwierdzenia dokonania płatności wraz z adresem e-mail;
f. adresu www (linku) umożliwiającego pacjentowi zapoznanie się z Regulaminem;
g. Rezerwację uznaje się za dokonaną z chwilą terminowego;
h. zaksięgowania kwoty Opłaty rezerwacyjnej na rachunku bankowym Gabinetu; lub
i. przedstawienia przez Pacjenta potwierdzenia wpłaty Opłaty rezerwacyjnej na wskazany przez Gabinet adres e-mail;
j. w przypadku kontynuowania leczenia według ustalonego planu pacjent każdorazowo wpłaca Opłate rezerwacyjną na poczet następnej wizyty.
Uchybienie przez Pacjenta obowiązkom określonym w ust. 3 powyżej może skutkować anulowaniem Rezerwacji przez Gabinet.
3. Zaliczenie Opłaty rezerwacyjnej. Zwrot Opłaty rezerwacyjnej
1. W przypadku niestawiennictwa Pacjenta w Gabinecie w terminie określonym w ramach Rezerwacji, Gabinet ma prawo do zachowania Opłaty rezerwacyjnej i podjęcia jednostronnej decyzji o tym, że Opłata rezerwacyjna nie podlega zwrotowi, z zastrzeżeniem ust. 3 poniżej.
2. Brak zwrotu Opłaty rezerwacyjnej spowodowany jest koniecznością poniesienia przez Gabinet kosztów należytego przygotowania miejsca wizyty Pacjenta oraz kosztów związanych z personelem medycznym Gabinetu, którzy pozostawali w gotowości do udzielania świadczeń zdrowotnych pomimo braku stawiennictwa Pacjenta.
3. W przypadku podjęcia przez Gabinet decyzji o braku zwrotu Opłaty rezerwacyjnej, Gabinet poinformuje o tym fakcie Pacjenta.
4. Strony mogą ustalić kolejny termin Rezerwacji w ramach tej samej Opłaty rezerwacyjnej, w przypadku, w którym w ocenie Gabinetu niestawiennictwo Pacjenta jest uzasadnione lub gdy ryzyko ponownego niestawiennictwa w ramach nowej Rezerwacji jest znikome. Decyzja ta podejmowana jest jednostronnie przez Gabinet. W takim przypadku, uiszczona przez Pacjenta Opłata rezerwacyjna podlega zaliczeniu na kolejny termin Rezerwacji.
5. W przypadku, w którym z przyczyn leżących po stronie Gabinetu, Rezerwacja nie może być zrealizowana, kwota Opłaty rezerwacyjnej podlega zwrotowi w pełnej wysokości w terminie 14 (czternastu) dni od dnia poinformowania Pacjenta o zaistniałej sytuacji.
4. Anulowanie Rezerwacji
1. Pacjent ma prawo anulować bezkosztowo termin Rezerwacji i żądać zwrotu wpłaconej Opłaty rezerwacyjnej w sytuacji, w której Pacjent poinformuje Gabinet o anulowaniu Rezerwacji w terminie nie późniejszym niż na 72 (siedemdziesiąt dwie) godziny przed ustalonym terminem Rezerwacji.
2. W celu skutecznego anulowania Rezerwacji Pacjent zobowiązuje się poinformować Gabinet w drodze pisemnej (e-mail, SMS lub listem) lub telefonicznej o anulowaniu Rezerwacji.
5. Postanowienia dodatkowe
1. Do rozliczeń Opłaty rezerwacyjnej nie stosuje się przepisu art. 394 Kodeksu cywilnego.
2. W sprawach nieunormowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy prawa obowiązującego na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w szczególności przepisy Kodeksu cywilnego (z wyłączeniem przepisów dotyczących zadatku m.in. art. 394) oraz innych właściwych ustaw, chyba że Strony postanowiły inaczej.
3. Gabinet zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu z ważnych przyczyn, np. zmiany przepisów prawa.
4. W przypadku sprzeczności pomiędzy postanowieniami Regulaminu a ustaleniami Stron – stosuje się ustalenia Stron.
5. Pacjenci rezerwujący wizytę w naszym Gabinecie są zobowiązani do wpłacenia Opłaty rezerwacyjnej w wysokości 200 złotych na poczet wizyty.
W gabinecie obowiązuje Polityka Bezpieczeństwa Ochrony i Przetwarzania Danych Osobowych.
Osoby podejmujące leczenie w Gabinecie Stomatologia Piękna - dr n.med. Monika Góra-Parkitny, akceptują powyższe zapisy Regulaminu Gabinetu.