Przydatne informacje dla naszych Pacjentów
Drodzy pacjenci!
Z uwagi na duże zainteresowanie leczeniem w naszym gabinecie, uprzejmie prosimy o rozsądne planowanie wizyty, aby nie blokować kolejki innym chętnym.
Zanim zarezerwujesz termin wizyty sprawdź swój kalendarz by nie odwoływać wizyty w ostatniej chwili.
Jedziesz na wakacje chcesz szybki termin wizyty proszę szanuj swój czas i nasz. Skutkiem odwołania wizyty w ostatniej chwili jest utrata opłaty rezerwacyjnej . Nie mamy sponsora który pokrywa koszty odwołanej wizyty.
Regulamin Gabinetu Stomatologia Piękna - dr n.med. Monika Góra-Pakitny (obowiązuje od stycznia 2022r.)
1. Regulamin określa wewnętrzną organizację Gabinetu Stomatologia Piękna - dr n.med. Monika Góra-Parkitny, mieszczącego się przy ul. Łuczniczej 64 w Szczecinie.
2. Celem Gabinetu jest udzielanie świadczeń zdrowotnych w następujących dziedzinach stomatologii ogólnej:
- leczenie z zakresu stomatologii zachowawczej, stomatologii estetycznej,
- leczenie endodontyczne
- leczenie ortodontyczne
- leczenie protetyczne
- leczenie periodontologiczne
- leczenie chirurgiczne i implantologiczne
- leczenie pedodontyczne
- leczenie z zakresu medycyny estetycznej
- leczenie i fizjoterapia dysfunkcji stawu skroniowo-żuchwowego
- diagnostyka RTG
- zabiegi profilaktyczne, higienizacyjne
- badania, konsultacje, porady lekarskie
3. Wizyty wymagają wcześniejszej rejestracji.
4. Rejestracja potwierdza umówione wizyty.
5. Odwoływanie wizyt
Rezerwacja terminu wizyty stanowi wiążącą umowę słowną pomiędzy lekarzem dentystą a Pacjentem. Każda zarezerwowana wizyta oznacza pełne przygotowanie stanowiska zabiegowego, personelu medycznego i pomocniczego. Oznacza to, że na każdą zarezerwowaną wizytę zostały zaangażowane – czas personelu Gabinetu i środki finansowe.
- Pacjent zobowiązany jest powiadomić recepcję Gabinetu Stomatologia Piękna - dr Monika Góra-Parkitny o rezygnacji z umówionej wizyty w terminie – najpóźniej 72 godziny przed umówioną wizytą, aby umożliwić recepcji umówienie Pacjenta z listy oczekującej.
- Wyjątkiem jest wizyta zaplanowana na poniedziałek, która będzie potwierdzana przez rejestrację Gabinetu w czwartek, a pacjent będzie mógł ją odwołać bez konsekwencji finansowych do piątku, do godz. 17.
- W przypadku nieobecności na dwóch wizytach, Pacjent zostaje skreślony z dalszych rezerwacji. Warunkiem przyjęcia i rezerwacji nowych wizyt jest wniesienie opłaty rezerwacyjnej w wysokości 200 zł na konto, do 24 godzin od momentu rejestracji.
- W przypadku rezerwacji wizyty powyżej 1,5 godziny pobierana jest opłata rezerwacyjna na poczet przyszłego leczenia, kwota odliczana jest po wykonaniu procedury leczniczej. W przypadku braku odwołania wizyty na 72 godziny przed terminem lub braku wizyty, opłata rezerwacyjna przepada.
- W przypadku kiedy Pacjent potwierdzi wizytę, a następnie się na nią nie stawi, w zależności od rodzaju wizyty, na którą był umówiony – będzie obciążony kwotą 100 lub 150 zł, która zostanie mu doliczona do ceny następnej wizyty.
- W przypadku Pacjentów, którzy posiadają 3 lub więcej nieobecności na wizytach, Klinika zastrzega sobie możliwość odmówienia realizowania lub kontynuacji leczenia.
- W przypadku odwołania wizyty w ostaniej chwili tj. do godziny przez zabiegiem pacjent jest zobowiązany pokryć koszt wizyty.
6. Spóźnienia na wizytę powyżej 15 minut są traktowane jako rezygnacja z wizyty. Lekarz może przyjąć spóźnionego Pacjenta tylko wtedy, jeśli uzna, że nie spowoduje to opóźnień wizyt kolejnych Pacjentów. Zakres zaplanowanej wizyty może ulec zmianie.
7. W przypadkach losowych decyzję o zasadach finansowania podejmuje właściciel Gabinetu Stomatologia Piękna - dr n.med. Monika Góra-Parkitny
8. Gabinet udziela Pacjentom gwarancji na wykonane usługi pod warunkiem:
- wykonywania zaleceń lekarza oraz higienistki po wizycie po leczeniu
- odbycie co najmniej raz na 6 miesięcy wizyty kontrolnej i higienizacyjnej
- brak samodzielnych korekt, przeróbek, napraw.
9. W przypadku zabiegów z zakresu ortodoncji, implantologii, medycyny estetycznej w przypadku rezerwacji wizyty pacjent pokrywa koszty materiału i laboratorium w momencie decyzji i umówienia wizyty.
Gwarancji w zakresie stomatologii zachowawczej (nie dotyczy uzębienia mlecznego) udzielamy na rok. Na prace protetyczne wykonane w naszym Gabinecie – dwa lata. System implantologiczny, którego używamy w naszym Gabinecie posiada dożywotnią gwarancję producenta w przypadku mechanicznego uszkodzenia implantu.
Rękojmia nie jest uwzględniana w przypadku gdy pacjent:
- przerwał zaplanowane leczenie
- cierpi na nie leczoną wadę zgryzu
- nie stosuje się do zaleceń lekarza dotyczących higieny jamy ustnej i protez
- nie zgłasza się na wizyty kontrolne wyznaczone po zakończeniu leczenia
- użytkuje lub przechowuje protezy niezgodnie z zaleceniami lekarza samodzielnie dokonuje korekt, przeróbek, napraw uzupełnienia protetycznego uległ wypadkowi w wyniku którego doszło do uszkodzenia uzupełnień
- cierpi na bruksizm (zgrzytanie zębami)
- ma postępujące zaniki kostne powodujące osiadanie protez uszkodzenie powstało na drodze mechanicznej
Rękojmia nie obejmuje zmiany koloru pracy protetycznej na życzenie Pacjenta, po wcześniejszej akceptacji
2. Celem Gabinetu jest udzielanie świadczeń zdrowotnych w następujących dziedzinach stomatologii ogólnej:
- leczenie z zakresu stomatologii zachowawczej, stomatologii estetycznej,
- leczenie endodontyczne
- leczenie ortodontyczne
- leczenie protetyczne
- leczenie periodontologiczne
- leczenie chirurgiczne i implantologiczne
- leczenie pedodontyczne
- leczenie z zakresu medycyny estetycznej
- leczenie i fizjoterapia dysfunkcji stawu skroniowo-żuchwowego
- diagnostyka RTG
- zabiegi profilaktyczne, higienizacyjne
- badania, konsultacje, porady lekarskie
3. Wizyty wymagają wcześniejszej rejestracji.
4. Rejestracja potwierdza umówione wizyty.
5. Odwoływanie wizyt
Rezerwacja terminu wizyty stanowi wiążącą umowę słowną pomiędzy lekarzem dentystą a Pacjentem. Każda zarezerwowana wizyta oznacza pełne przygotowanie stanowiska zabiegowego, personelu medycznego i pomocniczego. Oznacza to, że na każdą zarezerwowaną wizytę zostały zaangażowane – czas personelu Gabinetu i środki finansowe.
- Pacjent zobowiązany jest powiadomić recepcję Gabinetu Stomatologia Piękna - dr Monika Góra-Parkitny o rezygnacji z umówionej wizyty w terminie – najpóźniej 72 godziny przed umówioną wizytą, aby umożliwić recepcji umówienie Pacjenta z listy oczekującej.
- Wyjątkiem jest wizyta zaplanowana na poniedziałek, która będzie potwierdzana przez rejestrację Gabinetu w czwartek, a pacjent będzie mógł ją odwołać bez konsekwencji finansowych do piątku, do godz. 17.
- W przypadku nieobecności na dwóch wizytach, Pacjent zostaje skreślony z dalszych rezerwacji. Warunkiem przyjęcia i rezerwacji nowych wizyt jest wniesienie opłaty rezerwacyjnej w wysokości 200 zł na konto, do 24 godzin od momentu rejestracji.
- W przypadku rezerwacji wizyty powyżej 1,5 godziny pobierana jest opłata rezerwacyjna na poczet przyszłego leczenia, kwota odliczana jest po wykonaniu procedury leczniczej. W przypadku braku odwołania wizyty na 72 godziny przed terminem lub braku wizyty, opłata rezerwacyjna przepada.
- W przypadku kiedy Pacjent potwierdzi wizytę, a następnie się na nią nie stawi, w zależności od rodzaju wizyty, na którą był umówiony – będzie obciążony kwotą 100 lub 150 zł, która zostanie mu doliczona do ceny następnej wizyty.
- W przypadku Pacjentów, którzy posiadają 3 lub więcej nieobecności na wizytach, Klinika zastrzega sobie możliwość odmówienia realizowania lub kontynuacji leczenia.
- W przypadku odwołania wizyty w ostaniej chwili tj. do godziny przez zabiegiem pacjent jest zobowiązany pokryć koszt wizyty.
6. Spóźnienia na wizytę powyżej 15 minut są traktowane jako rezygnacja z wizyty. Lekarz może przyjąć spóźnionego Pacjenta tylko wtedy, jeśli uzna, że nie spowoduje to opóźnień wizyt kolejnych Pacjentów. Zakres zaplanowanej wizyty może ulec zmianie.
7. W przypadkach losowych decyzję o zasadach finansowania podejmuje właściciel Gabinetu Stomatologia Piękna - dr n.med. Monika Góra-Parkitny
8. Gabinet udziela Pacjentom gwarancji na wykonane usługi pod warunkiem:
- wykonywania zaleceń lekarza oraz higienistki po wizycie po leczeniu
- odbycie co najmniej raz na 6 miesięcy wizyty kontrolnej i higienizacyjnej
- brak samodzielnych korekt, przeróbek, napraw.
9. W przypadku zabiegów z zakresu ortodoncji, implantologii, medycyny estetycznej w przypadku rezerwacji wizyty pacjent pokrywa koszty materiału i laboratorium w momencie decyzji i umówienia wizyty.
Gwarancji w zakresie stomatologii zachowawczej (nie dotyczy uzębienia mlecznego) udzielamy na rok. Na prace protetyczne wykonane w naszym Gabinecie – dwa lata. System implantologiczny, którego używamy w naszym Gabinecie posiada dożywotnią gwarancję producenta w przypadku mechanicznego uszkodzenia implantu.
Rękojmia nie jest uwzględniana w przypadku gdy pacjent:
- przerwał zaplanowane leczenie
- cierpi na nie leczoną wadę zgryzu
- nie stosuje się do zaleceń lekarza dotyczących higieny jamy ustnej i protez
- nie zgłasza się na wizyty kontrolne wyznaczone po zakończeniu leczenia
- użytkuje lub przechowuje protezy niezgodnie z zaleceniami lekarza samodzielnie dokonuje korekt, przeróbek, napraw uzupełnienia protetycznego uległ wypadkowi w wyniku którego doszło do uszkodzenia uzupełnień
- cierpi na bruksizm (zgrzytanie zębami)
- ma postępujące zaniki kostne powodujące osiadanie protez uszkodzenie powstało na drodze mechanicznej
Rękojmia nie obejmuje zmiany koloru pracy protetycznej na życzenie Pacjenta, po wcześniejszej akceptacji
Szczegółowy regulamin Opłaty rezerwacyjnej uiszczanej w związku z zaplanowaną wizytą, konsultacją lub zabiegiem
1. Postanowienia ogólne i definicje
1. Niniejszy Regulamin opłaty rezerwacyjnej uiszczanej w związku z zaplanowaną wizytą konsultacyjną lub zabiegiem określa zasady uiszczania, zwrotu i rozliczenia Opłaty rezerwacyjnej w związku z Rezerwacją wizyty lekarskiej w podmiocie leczniczym prowadzonym przez Monikę Góra-Parkitny prowadzącą działalność gospodarczą pod firmą: „Stomatologia Piękna - dr Monika Góra-Parkitny ”, adres do doręczeń: ul. Łucznicza 64 Szczecin 71-472, wpisana do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej pod numerem NIP: 9551478400, REGON: 810868852.
2. Przez użyte w Regulaminie słowa pisane dużą literą, bez względu czy zostały zapisane w liczbie mnogiej lub pojedynczej, rozumie się odpowiednio:
a. Gabinet Stomatologia Piękna – podmiot leczniczy prowadzony przez Monikę Góra-Parkitny prowadzącą działalność gospodarczą pod firmą: „Stomatologia Piękna - dr Monika Góra-Parkitny ”, adres do doręczeń: ul. Łucznicza 64 Szczecin 71-472, wpisana do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej pod numerem NIP: 9551478400, REGON: 810868852.
b. Pacjent – oznacza osobę zwracającą się do Gabinetu o udzielenie świadczeń zdrowotnych lub korzystającą ze świadczeń zdrowotnych udzielanych przez Gabinet lub reprezentanta tej osoby;
c. Regulamin – oznacza niniejszy regulamin;
d. Rezerwacja – oznacza datę i godzinę wizyty Pacjenta w Gabinecie związanej z konsultacją lub udzielaniem innych świadczeń zdrowotnych ustaloną między Pacjentem a Gabinetem;
e. Strona – oznacza Pacjenta lub Gabinet;
f. Opłata rezerwacyjna – oznacza należność pieniężną uiszczaną przez Pacjenta na rzecz Gabinetu w ramach potwierdzenia Rezerwacji.
2 Rezerwacja i jej potwierdzenie. Wpłata Opłaty rezerwacyjnej
W celu dokonania Rezerwacji Pacjent kontaktuje się z Gabinetem w formie wiadomości e-mail, telefonicznej lub w innej uzgodnionej przez Strony formie. W niektórych sytuacjach Rezerwacja nastąpuje także z inicjatywy Gabinetu, przy czym w takiej sytuacji Pacjent musi potwierdzić ustalenia dotyczące Rezerwacji.
Po ustaleniu przez Strony terminu Rezerwacji, Gabinet przekazuje Pacjentowi potwierdzenie Rezerwacji w formie wiadomość SMS, wiadomości e-mail lub w innej wybranej przez Strony formie, zawierającą co najmniej następujące elementy:
a. datę i godzinę wizyty Pacjenta w Gabinecie;
b. kwotę Opłaty rezerwacyjnej;
c. termin i formę uiszczenia Opłaty rezerwacyjnej;
d. numer rachunku bankowego Gabinetu Stomatologia Piękna;
e. informację o konieczności przedstawienia Gabinetowi potwierdzenia dokonania płatności wraz z adresem e-mail;
f. adresu www (linku) umożliwiającego pacjentowi zapoznanie się z Regulaminem;
g. Rezerwację uznaje się za dokonaną z chwilą terminowego;
h. zaksięgowania kwoty Opłaty rezerwacyjnej na rachunku bankowym Gabinetu; lub
i. przedstawienia przez Pacjenta potwierdzenia wpłaty Opłaty rezerwacyjnej na wskazany przez Gabinet adres e-mail;
j. w przypadku kontynuowania leczenia według ustalonego planu pacjent każdorazowo wpłaca Opłate rezerwacyjną na poczet następnej wizyty.
Uchybienie przez Pacjenta obowiązkom określonym w ust. 3 powyżej może skutkować anulowaniem Rezerwacji przez Gabinet.
3. Zaliczenie Opłaty rezerwacyjnej. Zwrot Opłaty rezerwacyjnej
1. W przypadku niestawiennictwa Pacjenta w Gabinecie w terminie określonym w ramach Rezerwacji, Gabinet ma prawo do zachowania Opłaty rezerwacyjnej i podjęcia jednostronnej decyzji o tym, że Opłata rezerwacyjna nie podlega zwrotowi, z zastrzeżeniem ust. 3 poniżej.
2. Brak zwrotu Opłaty rezerwacyjnej spowodowany jest koniecznością poniesienia przez Gabinet kosztów należytego przygotowania miejsca wizyty Pacjenta oraz kosztów związanych z personelem medycznym Gabinetu, którzy pozostawali w gotowości do udzielania świadczeń zdrowotnych pomimo braku stawiennictwa Pacjenta.
3. W przypadku podjęcia przez Gabinet decyzji o braku zwrotu Opłaty rezerwacyjnej, Gabinet poinformuje o tym fakcie Pacjenta.
4. Strony mogą ustalić kolejny termin Rezerwacji w ramach tej samej Opłaty rezerwacyjnej, w przypadku, w którym w ocenie Gabinetu niestawiennictwo Pacjenta jest uzasadnione lub gdy ryzyko ponownego niestawiennictwa w ramach nowej Rezerwacji jest znikome. Decyzja ta podejmowana jest jednostronnie przez Gabinet. W takim przypadku, uiszczona przez Pacjenta Opłata rezerwacyjna podlega zaliczeniu na kolejny termin Rezerwacji.
5. W przypadku, w którym z przyczyn leżących po stronie Gabinetu, Rezerwacja nie może być zrealizowana, kwota Opłaty rezerwacyjnej podlega zwrotowi w pełnej wysokości w terminie 14 (czternastu) dni od dnia poinformowania Pacjenta o zaistniałej sytuacji.
4. Anulowanie Rezerwacji
1. Pacjent ma prawo anulować bezkosztowo termin Rezerwacji i żądać zwrotu wpłaconej Opłaty rezerwacyjnej w sytuacji, w której Pacjent poinformuje Gabinet o anulowaniu Rezerwacji w terminie nie późniejszym niż na 72 (siedemdziesiąt dwie) godziny przed ustalonym terminem Rezerwacji.
2. W celu skutecznego anulowania Rezerwacji Pacjent zobowiązuje się poinformować Gabinet w drodze pisemnej (e-mail, SMS lub listem) lub telefonicznej o anulowaniu Rezerwacji.
5. Postanowienia dodatkowe
1. Do rozliczeń Opłaty rezerwacyjnej nie stosuje się przepisu art. 394 Kodeksu cywilnego.
2. W sprawach nieunormowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy prawa obowiązującego na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w szczególności przepisy Kodeksu cywilnego (z wyłączeniem przepisów dotyczących zadatku m.in. art. 394) oraz innych właściwych ustaw, chyba że Strony postanowiły inaczej.
3. Gabinet zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu z ważnych przyczyn, np. zmiany przepisów prawa.
4. W przypadku sprzeczności pomiędzy postanowieniami Regulaminu a ustaleniami Stron – stosuje się ustalenia Stron.
5. Pacjenci rezerwujący wizytę w naszym Gabinecie są zobowiązani do wpłacenia Opłaty rezerwacyjnej w wysokości 200 złotych na poczet wizyty.
W gabinecie obowiązuje Polityka Bezpieczeństwa Ochrony i Przetwarzania Danych Osobowych.
Osoby podejmujące leczenie w Gabinecie Stomatologia Piękna - dr n.med. Monika Góra-Parkitny, akceptują powyższe zapisy Regulaminu Gabinetu.
1. Niniejszy Regulamin opłaty rezerwacyjnej uiszczanej w związku z zaplanowaną wizytą konsultacyjną lub zabiegiem określa zasady uiszczania, zwrotu i rozliczenia Opłaty rezerwacyjnej w związku z Rezerwacją wizyty lekarskiej w podmiocie leczniczym prowadzonym przez Monikę Góra-Parkitny prowadzącą działalność gospodarczą pod firmą: „Stomatologia Piękna - dr Monika Góra-Parkitny ”, adres do doręczeń: ul. Łucznicza 64 Szczecin 71-472, wpisana do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej pod numerem NIP: 9551478400, REGON: 810868852.
2. Przez użyte w Regulaminie słowa pisane dużą literą, bez względu czy zostały zapisane w liczbie mnogiej lub pojedynczej, rozumie się odpowiednio:
a. Gabinet Stomatologia Piękna – podmiot leczniczy prowadzony przez Monikę Góra-Parkitny prowadzącą działalność gospodarczą pod firmą: „Stomatologia Piękna - dr Monika Góra-Parkitny ”, adres do doręczeń: ul. Łucznicza 64 Szczecin 71-472, wpisana do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej pod numerem NIP: 9551478400, REGON: 810868852.
b. Pacjent – oznacza osobę zwracającą się do Gabinetu o udzielenie świadczeń zdrowotnych lub korzystającą ze świadczeń zdrowotnych udzielanych przez Gabinet lub reprezentanta tej osoby;
c. Regulamin – oznacza niniejszy regulamin;
d. Rezerwacja – oznacza datę i godzinę wizyty Pacjenta w Gabinecie związanej z konsultacją lub udzielaniem innych świadczeń zdrowotnych ustaloną między Pacjentem a Gabinetem;
e. Strona – oznacza Pacjenta lub Gabinet;
f. Opłata rezerwacyjna – oznacza należność pieniężną uiszczaną przez Pacjenta na rzecz Gabinetu w ramach potwierdzenia Rezerwacji.
2 Rezerwacja i jej potwierdzenie. Wpłata Opłaty rezerwacyjnej
W celu dokonania Rezerwacji Pacjent kontaktuje się z Gabinetem w formie wiadomości e-mail, telefonicznej lub w innej uzgodnionej przez Strony formie. W niektórych sytuacjach Rezerwacja nastąpuje także z inicjatywy Gabinetu, przy czym w takiej sytuacji Pacjent musi potwierdzić ustalenia dotyczące Rezerwacji.
Po ustaleniu przez Strony terminu Rezerwacji, Gabinet przekazuje Pacjentowi potwierdzenie Rezerwacji w formie wiadomość SMS, wiadomości e-mail lub w innej wybranej przez Strony formie, zawierającą co najmniej następujące elementy:
a. datę i godzinę wizyty Pacjenta w Gabinecie;
b. kwotę Opłaty rezerwacyjnej;
c. termin i formę uiszczenia Opłaty rezerwacyjnej;
d. numer rachunku bankowego Gabinetu Stomatologia Piękna;
e. informację o konieczności przedstawienia Gabinetowi potwierdzenia dokonania płatności wraz z adresem e-mail;
f. adresu www (linku) umożliwiającego pacjentowi zapoznanie się z Regulaminem;
g. Rezerwację uznaje się za dokonaną z chwilą terminowego;
h. zaksięgowania kwoty Opłaty rezerwacyjnej na rachunku bankowym Gabinetu; lub
i. przedstawienia przez Pacjenta potwierdzenia wpłaty Opłaty rezerwacyjnej na wskazany przez Gabinet adres e-mail;
j. w przypadku kontynuowania leczenia według ustalonego planu pacjent każdorazowo wpłaca Opłate rezerwacyjną na poczet następnej wizyty.
Uchybienie przez Pacjenta obowiązkom określonym w ust. 3 powyżej może skutkować anulowaniem Rezerwacji przez Gabinet.
3. Zaliczenie Opłaty rezerwacyjnej. Zwrot Opłaty rezerwacyjnej
1. W przypadku niestawiennictwa Pacjenta w Gabinecie w terminie określonym w ramach Rezerwacji, Gabinet ma prawo do zachowania Opłaty rezerwacyjnej i podjęcia jednostronnej decyzji o tym, że Opłata rezerwacyjna nie podlega zwrotowi, z zastrzeżeniem ust. 3 poniżej.
2. Brak zwrotu Opłaty rezerwacyjnej spowodowany jest koniecznością poniesienia przez Gabinet kosztów należytego przygotowania miejsca wizyty Pacjenta oraz kosztów związanych z personelem medycznym Gabinetu, którzy pozostawali w gotowości do udzielania świadczeń zdrowotnych pomimo braku stawiennictwa Pacjenta.
3. W przypadku podjęcia przez Gabinet decyzji o braku zwrotu Opłaty rezerwacyjnej, Gabinet poinformuje o tym fakcie Pacjenta.
4. Strony mogą ustalić kolejny termin Rezerwacji w ramach tej samej Opłaty rezerwacyjnej, w przypadku, w którym w ocenie Gabinetu niestawiennictwo Pacjenta jest uzasadnione lub gdy ryzyko ponownego niestawiennictwa w ramach nowej Rezerwacji jest znikome. Decyzja ta podejmowana jest jednostronnie przez Gabinet. W takim przypadku, uiszczona przez Pacjenta Opłata rezerwacyjna podlega zaliczeniu na kolejny termin Rezerwacji.
5. W przypadku, w którym z przyczyn leżących po stronie Gabinetu, Rezerwacja nie może być zrealizowana, kwota Opłaty rezerwacyjnej podlega zwrotowi w pełnej wysokości w terminie 14 (czternastu) dni od dnia poinformowania Pacjenta o zaistniałej sytuacji.
4. Anulowanie Rezerwacji
1. Pacjent ma prawo anulować bezkosztowo termin Rezerwacji i żądać zwrotu wpłaconej Opłaty rezerwacyjnej w sytuacji, w której Pacjent poinformuje Gabinet o anulowaniu Rezerwacji w terminie nie późniejszym niż na 72 (siedemdziesiąt dwie) godziny przed ustalonym terminem Rezerwacji.
2. W celu skutecznego anulowania Rezerwacji Pacjent zobowiązuje się poinformować Gabinet w drodze pisemnej (e-mail, SMS lub listem) lub telefonicznej o anulowaniu Rezerwacji.
5. Postanowienia dodatkowe
1. Do rozliczeń Opłaty rezerwacyjnej nie stosuje się przepisu art. 394 Kodeksu cywilnego.
2. W sprawach nieunormowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy prawa obowiązującego na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w szczególności przepisy Kodeksu cywilnego (z wyłączeniem przepisów dotyczących zadatku m.in. art. 394) oraz innych właściwych ustaw, chyba że Strony postanowiły inaczej.
3. Gabinet zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu z ważnych przyczyn, np. zmiany przepisów prawa.
4. W przypadku sprzeczności pomiędzy postanowieniami Regulaminu a ustaleniami Stron – stosuje się ustalenia Stron.
5. Pacjenci rezerwujący wizytę w naszym Gabinecie są zobowiązani do wpłacenia Opłaty rezerwacyjnej w wysokości 200 złotych na poczet wizyty.
W gabinecie obowiązuje Polityka Bezpieczeństwa Ochrony i Przetwarzania Danych Osobowych.
Osoby podejmujące leczenie w Gabinecie Stomatologia Piękna - dr n.med. Monika Góra-Parkitny, akceptują powyższe zapisy Regulaminu Gabinetu.